SARAY – Saray Belediye Meclisi, Haziran ayı olağan meclis toplantısını Belediye Başkanı Abdül Taşyasan başkanlığında gerçekleştirdi.
Toplantıda ilçeye ilişkin gündem maddeleri görüşülürken, çeşitli konular hakkında kararlar alındı.

“HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDİYORUM”
Saray Belediye Başkanı Abdül Taşyasan, toplantının ardından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Saray Belediye Meclisi Haziran Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nı gerçekleştirdik. Aldığımız kararların ilçemize ve hemşehrilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.”
NURİCAN ALBAYRAK





















