TEKİRDAĞ – Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi (NKÜTEK Teknopark) 2025 yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı, üniversite ve iş dünyası temsilcilerinin katılımıyla yapıldı.
NKÜTEK Teknopark’ın 2025 yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı, Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mümin Şahin başkanlığında Rektörlük Yönetim Kurulu Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.
Toplantıda teknoparkın faaliyetleri değerlendirilirken, gelecek döneme ilişkin planlamalar da ele alındı.
Genel kurul toplantısına Tekirdağ iş dünyası, kamu kurumları ve paydaş kuruluşların temsilcileri katıldı.
Toplantıda Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Günay, Tekirdağ Ticaret Borsası Başkanı Osman Sarı, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Arzu Çebi Topçu, Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Eyüp Sözdinler, Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Sıfıl ile diğer davetliler hazır bulundu.
TEKNOPARK FAALİYETLERİ DEĞERLENDİRİLDİ
Genel kurulda NKÜTEK Teknopark’ın mevcut faaliyetleri, yürütülen projeler ve teknoloji geliştirme çalışmalarına ilişkin bilgilendirme yapıldı.
Katılımcılara teknoparkın performansı ve bölge ekonomisine katkıları hakkında sunum gerçekleştirildi.
GELECEK DÖNEM PLANLARI KONUŞULDU
Toplantıda gündem maddelerinin görüşülmesinin ardından önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar ve projeler ele alındı. NKÜTEK Teknopark’ın girişimcilik, inovasyon ve teknoloji geliştirme alanlarında yürüteceği faaliyetlere ilişkin değerlendirmeler paylaşıldı.
Genel kurul toplantısı, katılımcıların görüş ve önerilerinin alınmasının ardından sona erdi.
NURİCAN ALBAYRAK





















