Ergene Devlet Hastanesi ile Yeşiltepe ve Cumhuriyet mahallelerini çevre yoluna bağlayacak proje hızla ilerliyor.
KRİTİK BAĞLANTI PROJESİ DEVAM EDİYOR
Ergene ilçesinde ulaşım altyapısını güçlendirecek önemli projelerden biri olan bağlantı yolu çalışmaları aralıksız sürüyor. Proje kapsamında Ergene Devlet Hastanesi ile Yeşiltepe ve Cumhuriyet mahalleleri, çevre yoluna bağlanacak.
ERGENE’DE TRAFİK VE SAĞLIK ULAŞIMI RAHATLAYACAK
Bağlantı yolu projesiyle birlikte trafik akışının daha güvenli hale getirilmesi, hastaneye ulaşımın hızlandırılması ve ilçe genelinde ulaşım konforunun artırılması hedefleniyor.

“GÜÇLÜ ULAŞIM, GÜÇLÜ ŞEHİR”
Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada projeye verdikleri önemi vurguladı.
Topak, “Mahallelerimizi çevre yoluna bağlama sözümüzü yerine getiriyoruz. Güçlü bir ulaşım altyapısı, güçlü bir şehir demektir. Daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.
Başkan Topak, projeye katkı sunan isimlere de teşekkür ederek; Recep Tayyip Erdoğan, Mustafa Şentop ve Abdulkadir Uraloğlu başta olmak üzere destek verenlere şükranlarını iletti.
HABER MERKEZİ




















