Tabip Odası Başkanı Mehmet Albayrak: ‘Mesleğin itibarı zedelendi’
Tekirdağ’da 14 Mart Tıp Bayramı etkinliğinde konuşan Dr. Mehmet Albayrak, sağlıkta şiddetin arttığını ve hekimlerin toplumda hak ettikleri saygıyı görmediklerini vurguladı. TEKİRDAĞ- 14 Mart Tıp Bayramı etkinlikleri kapsamında Tekirdağ’ın Süleymanpaşa ilçesinde çelenk sunma töreni düzenlendi. Tören, Tekirdağ Valiliği önünde saygı...
Haberi Oku



